Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"S Y, Sit"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Y. Sit
Publikováno v:
Current Pharmaceutical Design. 6:1211-1248
An attempt is made by the author to highlight the important events that laid the foundation of dopamine agonists as a treatment strategy for Parkinson s disease. This debilitating neurodegenerative disorder is long recognized as a result of progressi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Graham S, Poindexter, Marc A, Bruce, J Guy, Breitenbucher, Mendi A, Higgins, S-Y, Sit, Jeffrey L, Romine, Scott W, Martin, Sally A, Ward, Rachel T, McGovern, Wendy, Clarke, John, Russell, Ildiko, Antal-Zimanyi
Publikováno v:
Bioorganicmedicinal chemistry. 12(2)
Structure-activity studies around the urea linkage in BMS-193885 (4a) identified the cyanoguanidine moiety as an effective urea replacement in a series of dihydropyridine NPY Y(1) receptor antagonists. In comparison to urea 4a (K(i)=3.3 nM), cyanogua
Publikováno v:
The Journal of pharmacology and experimental therapeutics. 296(2)
Dinapsoline is a new potent, full agonist at D1 dopamine receptors with limited selectivity relative to D2 receptors. The efficacy of this compound was assessed in rats with unilateral 6-hydroxydopamine lesions of the medial forebrain bundle, a stand
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.