Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"S Vassilopoulou"'
Autor:
G. Angelopoulou, D. Kasselimis, M. Varkanitsa, D. Tsolakopoulos, G. Papageorgiou, G. Velonakis, E. Meier, E. Karavassilis, V. Pantoleon, N. Laskaris, N. Kelekis, A. Tountopoulou, S. Vassilopoulou, D. Goutsos, S. Kiran, C. Weiller, M. Rijntjes, C. Potagas
Publikováno v:
Frontiers in Neurology, Vol 15 (2024)
IntroductionSilent pauses are regarded as integral components of the temporal organization of speech. However, it has also been hypothesized that they serve as markers for internal cognitive processes, including word access, monitoring, planning, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84f904af7160489ca9456787071651ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Sickle cell disease (SCD) is an inherited monogenic hemoglobinopathy characterized by formation of sickle erythrocytes under conditions of deoxygenation. Sickle erythrocytes can lead to thrombus formation and vaso-occlusive episodes that may result i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::5be9343657cc27cd60664daeb3086a89
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3101901
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3101901
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.