Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"S Stockman"'
Autor:
Jennifer C. Kesselheim, Leah S. Stockman, Amanda S. Growdon, Ann M. Murray, Bianca S. Shagrin, Edward M. Hundert
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 15 (2019)
Introduction Interprofessional education, which gives medical students the opportunity to learn from, with, and about other health professionals, is an essential component of the undergraduate medical education curriculum. Nonetheless, deliberate and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f5a0c5f3cd744b28688e8a470abaf47
Autor:
Leah S. Stockman, Daniel A. Gundersen, Ajami Gikandi, Ruth N. Akindele, Ludmila Svoboda, Sarah Pohl, Mark R. Drews, Christopher S. Lathan
Publikováno v:
JCO Oncology Practice.
PURPOSE Cancer disparities are well documented among Black, Indigenous, and People of Color, yet little is known about the characteristics of programs that serve these populations. Integrating specialized cancer care services within community setting
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matthew Taylor, Amanda S. Growdon, Marisa Brett-Fleegler, Kathleen Huth, Leah S Stockman, M Teresa Shannon, Edward S Hundert, Jennifer C. Kesselheim
Publikováno v:
Journal of interprofessional care.
Interprofessional trust is essential for effective team-based care. Medical students are transient members of clinical teams during clerkship rotations and there may be limited focus on developing competency in interprofessional collaboration. Within
Autor:
Bianca S. Shagrin, Edward M. Hundert, Amanda S. Growdon, Leah S Stockman, Ann M. Murray, Jennifer C. Kesselheim
Publikováno v:
MedEdPORTAL : the Journal of Teaching and Learning Resources
MedEdPORTAL, Vol 15 (2019)
MedEdPORTAL, Vol 15 (2019)
Introduction Interprofessional education, which gives medical students the opportunity to learn from, with, and about other health professionals, is an essential component of the undergraduate medical education curriculum. Nonetheless, deliberate and
Publikováno v:
Medical education. 53(5)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.