Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"S Lindemalm"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P Kinderlöv, K Widell, M Paulsson, P Nydert, S Lindemalm, L Morota, A Hardmeier, A Folkesson, L Rafelt, L Johannesson, M Carlsson
Publikováno v:
Eur J Hosp Pharm
Background In our country, we use a national system for paediatric drug data management called ePed. 1 It provides a unique identifier (ePed-ID) for each reconstitution connected to the national drug-ID. This system also contains a full description f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c274d44d7b3a99a4a950dfb46838d57b
https://europepmc.org/articles/PMC7535232/
https://europepmc.org/articles/PMC7535232/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Disease in Childhood. 104:e20.2-e20
BackgroundSince there is a lack of drugs in suitable strengths and child-friendly dosage forms, manipulation is sometimes necessary in paediatrics. A manipulation is the physical alteration of a drug dosage form with the purpose to extract and admini
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.