Zobrazeno 1 - 10
of 500
pro vyhledávání: '"S Hirao"'
Publikováno v:
Public Health Action, Vol 14, Iss 3, Pp 119-123 (2024)
SETTING: Japan: a low-TB-burden country. OBJECTIVE: To characterise TB-related technical enquiries received in 2020–2022, and share the lessons learnt. DESIGN: This was a descriptive study. RESULTS: We received 1,898 communications, of which 1,447
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8ee6ca84b094e94a059a15fcfb1f034
Autor:
Timothy Paape, Reiko Akiyama, Teo Cereghetti, Yoshihiko Onda, Akira S. Hirao, Tanaka Kenta, Kentaro K. Shimizu
Publikováno v:
Frontiers in Genetics, Vol 11 (2020)
Empirical evidence is limited on whether allopolyploid species combine or merge parental adaptations to broaden habitats. The allopolyploid Arabidopsis kamchatica is a hybrid of the two diploid parents Arabidopsis halleri and Arabidopsis lyrata. A. h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30bca97ed7334e9daf5f9aad2c6e30e9
Autor:
Akira S. Hirao, Atsushi Kumata, Toshihito Takagi, Yoshito Sasaki, Takashi Shigihara, Eiichi Kimura, Shingo Kaneko
Publikováno v:
Mycoscience. 63:79-87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Botany. 109:309-321
Premise of the study Relict species provide valuable insights into the origin and formation of extant vegetation. Here, we aimed to elucidate the genetic structure and diversity of a riparian relic Acer miyabei in Japan; this species used to have a w
Publikováno v:
Public Health Action
Five urban TB diagnostic centres in Lusaka, Zambia.To determine the proportion of bacteriologically confirmed pre-treatment lost to follow-up (LTFU) patients with TB found at the study settings in 2020.This was a retrospective cohort study in which t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.