Zobrazeno 1 - 10
of 2 865
pro vyhledávání: '"S Hearn"'
Publikováno v:
Journal of the Illinois State Historical Society (1908-1984), 1914 Oct 01. 7(3), 311-313.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40194214
Autor:
Gijs J. O. Vermeer
Publikováno v:
GEOPHYSICS. 82:X1-X3
Three-dimensional survey design for PS data is more complex than for P-wave data; therefore, I was particularly interested in this paper to see how the authors solved their specific problem. In the following, I make a few suggestions for improvement
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ashley D Farmer, Steven D Booth, Tracy Drake, Raquel Flores-Clemons, Erin Glasco, Skyla S Hearn, Stacie Williams
Publikováno v:
The American Historical Review. 127:799-829
Autor:
Erin Stalberg, Stephen S. Hearn, Michelle Durocher, Violeta Ilik, Jennifer A. Liss, Paul Frank, Amber Billey, Andrew MacEwan, Jean Godby, John J. Riemer
Publikováno v:
Cataloging & Classification Quarterly. 58:428-437
The paper discusses the efforts of the PCC Task Group on Identity Management in NACO to explore and advance identity management activities. The Task Group’s work serves as a recent example of how t...
Publikováno v:
ISEE Conference Abstracts. 2020
MOOC designers seeking to address evolving ambitions of MOOCs to support workforce development confront a fundamental design dilemma: on the one hand, the self-paced nature of online learning is efficient for busy learners working alone to acquire ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::961516403c1d38c80f015aeebed13ca5
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-3292-8.ch013
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-3292-8.ch013
Publikováno v:
Journal of Anxiety Disorders. 53:46-57
Social Anxiety Disorder (SAD) affects between 1 and 10% of children (Anderson, Williams, McGee, & Silva, 1989; Kashani & Orvaschel, 1990; Schneier, 2006), and in adolescents, has a lifetime prevalence ranging from 3.9%–13.7% (Fehm, Pelissolo, Furma
Autor:
William S. Hearn, George M. Leigh
Publikováno v:
Fisheries Research. 197:45-49
Shedding rates of tags on fish are commonly estimated from double-tagging experiments, for which an assumption of independence between the two tags on a fish is required. For tags of qualitatively different types, a nonparametric test for this assump