Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"S Glover-Takahashi"'
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db411ce886ab400e930989ed0c27b916
Publikováno v:
Clinical & Investigative Medicine. 30:69
This paper is a retrospective study reporting on the development of remediation plans for residents who are having difficulty meeting the established program goals and objectives. Additionally, the paper describes the implementation of a consistent,
Publikováno v:
Clinical & Investigative Medicine. 30:67
This paper is describes the design, development, implementation and evaluation of a preparatory training program for international medical trainees. The program was offered for one week full time shortly before they begin their residency training pro
Publikováno v:
Clinical & Investigative Medicine. 30:30
The Postgraduate Medical Education Office at the University of Toronto has implemented a range of faculty development initiatives targeted at supporting the full implementation of CanMEDS roles and competencies in the day to day learning, teaching an
Autor:
D. Martin, S. Glover Takahashi
Publikováno v:
Clinical & Investigative Medicine. 30:69
This paper describes a qualitative study that used focus groups and individual interviews to explore newly graduated medical students’ experience of the first six months of a postgraduate training programme. This study explored the residents’ con
Publikováno v:
Clinical & Investigative Medicine. 30:28
In the spring of 2006, chief and senior residents were surveyed to determine how they prepared for their senior administrative/leadership role, what topics should be included in a leadership workshop and how this workshop should be delivered. Overall
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.