Zobrazeno 1 - 10
of 404
pro vyhledávání: '"S Born"'
Autor:
C. Lange, J.D. Finger, J. Allen, S. Born, J. Hoebel, R. Kuhnert, S. Müters, J. Thelen, P. Schmich, M. Varga, E. von der Lippe, M. Wetzstein, T. Ziese
Publikováno v:
Archives of Public Health, Vol 75, Iss 1, Pp 1-14 (2017)
Abstract Background This methodological paper describes the integration of the ‘European Health Interview Survey wave 2’ (EHIS 2) into the ‘German Health Update’ 2014/2015 (GEDA 2014/2015-EHIS). Methods GEDA 2014/2015-EHIS is a cross-sectiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08fb186827b04ff1900e49fe499fac50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paulo H. S. Ribeiro, Maria L. dos Santos, Claudio A. G. da Camara, Flávia S. Born, Christopher W. Fagg
Publikováno v:
Química Nova, Vol 39, Iss 1, Pp 38-43 (2016)
The leaf essential oils of Eugenia lutescens Cambess andEugenia langsdorffii O. Berg, collected in the rainy (RS) and dry seasons (DS), were extracted by hydrodistillation and then characterized by a gas chromatography-flame ionization detector and a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5547dc0036149e3a55ea5951cc9aab5
Autor:
null S. Göppel, null P. Weindl, null C. Lambertz, null B. Thesing, null S. Born, null E. Schmidt, null G. Bellof
Publikováno v:
European Poultry Science (EPS). 86
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. 50:999-1009
This analysis examined key protective factors among preschool children in low-income, rural areas. Teacher-reported Devereux Early Childhood Assessments for Preschoolers were completed for 182 Head Start children (54% female, 46% male) from seven rur
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.