Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"S Behrouzifar"'
Autor:
S Behrouzifar, G. A Mousavi
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 7, Iss 2, Pp 41-53 (2012)
Introduction: Needs’ assessment is the first stage in designing Continuing Medical Education (CME) Programs. To obtain clients’ satisfaction with services of nurses as the largest group providing health and treatment services, designing and execu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7537fa789f6454c8205bb9ce94b8a78
Autor:
S Behrouzifar, Gh Mousavi
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 7, Iss 1, Pp 35-47 (2012)
Introduction: In Continuing Medical Education (CME), paying attention to professional empowerment on the basis of community needs and learners’ institutional requirements is necessary. This study was conducted to determine continuing CME priorities
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60df091ea0584b7e874e8a83ae1ac56f
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 16, Iss 3, Pp 321-321 (2008)
Introduction: Sleep disturbance is common in patients undergoing Coronary Artery Bypass Graft surgery and has been recognized for more than 30 years. New literature suggests the importance of sleep and rest for restoration, protection and promotion o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97bfe2b9c0514fd38a600a6917510b39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.