Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"S Badnava"'
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 30, Iss 106, Pp 11-22 (2017)
Abstract Background & Aims: The objective of the present research was to determine the relationship of self-directed learning (SDL) readiness with acceptance of electronic learning and academic progress of nursing and midwifery university students i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f776b921a9814437a53b221f6e8b1279
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 11, Iss 4, Pp 330-339 (2017)
Introduction: Given the importance of using e-learning in medical education, this study aimed to Anticipate the e-learning acceptance according to nursing students enthusiasm scale at Gonabad University of Medical Sciences. Methods: This cross sect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46822244a66742d0baa94c66f2c80ee0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Medical Education. 9:66-75
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 30, Iss 106, Pp 11-22 (2017)
Background & Aims: The objective of the present research was to determine the relationship of self-directed learning (SDL) readiness with acceptance of electronic learning and academic progress of nursing and midwifery university students in 2014. Ma
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.