Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Sýs J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Charlotte Lerbech Jensen, Lisbeth Koch Thomsen, Mette Zeuthen, Sys Johnsen, Rima El Jashi, Michael Friberg Bruun Nielsen, Line E Hemstra, Julie Smith
Publikováno v:
Digital Health, Vol 10 (2024)
Objective Digital pathology (DP) is moving into Danish pathology departments at high pace. Conventionally, biomedical laboratory scientists (BLS) and technicians have prepared tissue sections for light microscopy, but workflow alterations are require
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/843d44e9681d4a0ca08ab23c6fd86458
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Vol 15, Iss 27, Pp 155-176 (2019)
Gruppebaserede læringsrum er karakteriseret ved stor variation i design og aktiviteter, hvilket kan give anledning til uensartet forståelse af rummene. Vi undersøger, hvordan studerende oplever tre læringsrum samt deres betydning for læringsudby
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d04dc237cb34bc88e180ed651a21fc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.