Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Sünram-Lea SI"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Psychopharmacology; Aug2011, Vol. 25 Issue 8, p1076-1087, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sünram-Lea SI; Department of Psychology, Lancaster University, Lancaster LA1 4YF, UK., Gentile-Rapinett G; Nestlé Research Center, 1000 Lausanne, Switzerland., Macé K; Nestlé Research Center, 1000 Lausanne, Switzerland., Rytz A; Nestlé Research Center, 1000 Lausanne, Switzerland.
Publikováno v:
Nutrients [Nutrients] 2021 Nov 26; Vol. 13 (12). Date of Electronic Publication: 2021 Nov 26.
Autor:
Hall R; Department of Psychology, 4396Lancaster University, Lancaster, UK., Keeble L; Department of Psychology, 4396Lancaster University, Lancaster, UK., Sünram-Lea SI; Department of Psychology, 4396Lancaster University, Lancaster, UK., To M; Department of Psychology, 4396Lancaster University, Lancaster, UK.
Publikováno v:
Clinical child psychology and psychiatry [Clin Child Psychol Psychiatry] 2021 Jul; Vol. 26 (3), pp. 606-616. Date of Electronic Publication: 2021 Jun 13.
Autor:
Bowie-DaBreo D; Research and Innovation Centre, Leeds Teaching Hospitals NHS Trust, Leeds, United Kingdom.; Department of Psychology, Lancaster University, Lancaster, United Kingdom., Sünram-Lea SI; Department of Psychology, Lancaster University, Lancaster, United Kingdom., Sas C; School of Computing and Communications, Lancaster University, Lancaster, United Kingdom., Iles-Smith H; Research and Innovation, Northern Care Alliance NHS Group, Salford, United Kingdom.; University of Salford, Salford, United Kingdom.
Publikováno v:
JMIR formative research [JMIR Form Res] 2020 Nov 13; Vol. 4 (11), pp. e14988. Date of Electronic Publication: 2020 Nov 13.
Autor:
Mantantzis K; Department of Psychology, Humboldt University of Berlin, Germany., Schlaghecken F; Department of Psychology, University of Warwick, Coventry, UK., Sünram-Lea SI; Department of Psychology, Lancaster University, Lancaster, UK., Maylor EA; Department of Psychology, University of Warwick, Coventry, UK. Electronic address: e.a.maylor@warwick.ac.uk.
Publikováno v:
Neuroscience and biobehavioral reviews [Neurosci Biobehav Rev] 2019 Jun; Vol. 101, pp. 45-67. Date of Electronic Publication: 2019 Apr 03.