Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Søndergaard Knudsen, H. B."'
Autor:
Dockrell, J. E., Papadopoulos, T. C., Mifsud, C. L., Bourke, L., Vilageliu, O., Bešić, E., Seifert, S., Gasteiger-Klicpera, B., Ralli, A., Dimakos, I., Karpava, S., Martins, M., Sousa, O., Castro, S., Søndergaard Knudsen, H. B., Donau, P., Haznedar, B., Mikulajová, M., Gerdzhikova, N.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Dec2023, Vol. 38 Issue 4, p1811-1813, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dockrell, J. E., Papadopoulos, T. C., Mifsud, C. L., Bourke, L., Vilageliu, O., Bešić, E., Seifert, S., Gasteiger-Klicpera, B., Ralli, A., Dimakos, I., Karpava, S., Martins, M., Sousa, O., Castro, S., Søndergaard Knudsen, H. B., Donau, P., Haznedar, B., Mikulajová, M., Gerdzhikova, N.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2022, Vol. 37 Issue 2, p293-320, 28p
Autor:
Escobar, José-Pablo1 (AUTHOR), Rosas Díaz, Ricardo1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Reading Psychology. Feb/Mar2023, Vol. 44 Issue 2, p117-144. 28p.
Autor:
Ober, Teresa M.1 (AUTHOR) tober@nd.edu, Brooks, Patricia J.2,3 (AUTHOR), Homer, Bruce D.2 (AUTHOR), Rindskopf, David2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Sep2020, Vol. 32 Issue 3, p735-763. 29p. 1 Diagram, 6 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Johann, Verena1,2 (AUTHOR) johann@uni-landau.de, Könen, Tanja1,2 (AUTHOR), Karbach, Julia1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Apr2020, Vol. 26 Issue 3, p324-344. 21p. 3 Diagrams, 1 Chart.
Autor:
Joubert, Aurélie, de Jong, Karlijn
Publikováno v:
Journal of Language & Discrimination; 2023, Vol. 7 Issue 2, p172-194, 23p
Autor:
Fong, Cathy Yui‐Chi
Publikováno v:
Infant & Child Development; May2023, Vol. 32 Issue 3, p1-20, 20p
Publikováno v:
Scientific Studies of Reading; Nov/Dec2022, Vol. 26 Issue 6, p565-584, 20p
Publikováno v:
Mind, Brain & Education; May2020, Vol. 14 Issue 2, p114-123, 10p, 1 Diagram, 2 Charts