Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Söztutar, Erdem"'
Publikováno v:
In Burns September 2017 43(6):1322-1329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özbek, Zühtü, Koçman, Atacan Emre, Özatık, Orhan, Söztutar, Erdem, Özkara, Emre, Köse, Aydan, Arslantas, Ali, Çetin, Cengiz
AIm: To investigate whether nerve regeneration can be induced in the tubular bone between distal and proximal cut nerve ends. mATERIAl and mEThODS: Twenty adult Wistar rats were used for the study. Rats were divided into three groups; femoral bone co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9438::ea74119e52dc2a7c607dce3f01123720
https://hdl.handle.net/20.500.12513/1149
https://hdl.handle.net/20.500.12513/1149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Söztutar, Erdem
Gelişim dönemindeki stres maruziyeti, fetüsün beyin gelişimini olumsuz yönde etkileyerek bireylerin yatkınlık derecelerine göre farklı psikopatolojik süreçlerin gelişimine neden olabilmektedir. Kişiliği belirleyen ve davranışlarla il
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::d8c37300b60e5528790949ccc77bde67
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/397571
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/397571
Publikováno v:
Journal of Pediatric Research; Jun2018, Vol. 5 Issue 2, p88-91, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.