Zobrazeno 1 - 10
of 2 004
pro vyhledávání: '"Söderlund, M"'
Autor:
Söderlund M; Minea Söderlund Faculty of Medicine and Health Technology, Tampere University, Arvo Ylpön katu 34, Tampere 33520, Finland., Huhtamo H; Faculty of Medicine and Health Technology, Tampere University, Tampere, Finland., Protto S; Centre for Vascular Surgery and Interventional Radiology, Tampere University Hospital, Tampere, Finland., Hernesniemi JA; Faculty of Medicine and Health Technology, Tampere University, Tampere, Finland.; Finnish Cardiovascular Research Center, Tampere, Finland.; Heart Hospital, Tampere University Hospital, Tampere, Finland., Vakhitov D; Centre for Vascular Surgery and Interventional Radiology, Tampere University Hospital, Tampere, Finland., Oksala N; Faculty of Medicine and Health Technology, Tampere University, Tampere, Finland.; Centre for Vascular Surgery and Interventional Radiology, Tampere University Hospital, Tampere, Finland.; Finnish Cardiovascular Research Center, Tampere, Finland., Khan N; Centre for Vascular Surgery and Interventional Radiology, Tampere University Hospital, Tampere, Finland.
Publikováno v:
Scandinavian journal of surgery : SJS : official organ for the Finnish Surgical Society and the Scandinavian Surgical Society [Scand J Surg] 2024 Oct 21, pp. 14574969241282485. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 21.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Virtual agents (VAs) are used increasingly as representatives of the firm in retail and service settings — particularly in online environments. Existing studies indicate that the customer’s experience is enhanced if VAs resemble humans, which see
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::2b088bce2c96570b47268f726b52e12a
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022042730809
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022042730809
The purpose of this study is to explore a set of mechanisms that mediate the influence of the impact of responsible service employee behaviour on customer satisfaction during the Covid-19 pandemic. A questionnaire was distributed online to UK residen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::22cc8166b9e389e41d90fde8c9f6a4cf
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092159762
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022092159762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bosund, M., Mizohata, K., Hakkarainen, T., Putkonen, M., Söderlund, M., Honkanen, S., Lipsanen, H.
Publikováno v:
In Applied Surface Science 2009 256(3):847-851
Virtual agents (VAs) are already used as representatives of the firm in service encounters, and this study of customers’ interactions with existing VAs explores a set of VA features and behaviors with respect to their potential to influence custome
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::273772588e957a67a691456a5d61471b
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe202201179041
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe202201179041
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.