Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Sémon M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aboobaker, Aziz, Kao, D, Lai, AG, Stamataki, E, Rosic, S, Konstantinides, N, Jarvis, E, Di Donfrancesco, A, Pouchkina-Stantcheva, N, Sémon, M, Grillo, M, Bruce, H, Kumar, S, Siwanowicz, I, Le, A, Lemire, A, Eisen, MB, Extavour, C, Browne, WE, Wolff, C, Averof, M, Patel, NH, Sarkies, P, Pavlopoulos, A
Publikováno v:
eLife. 5
The amphipod crustacean Parhyale hawaiensis is a blossoming model system for studies of developmental mechanisms and more recently regeneration. We have sequenced the genome allowing annotation of all key signaling pathways, transcription factors, an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rice Science, Vol 26, Iss 1, Pp 32-41 (2019)
FUNAABOR-2 is a popular Ofada rice variety grown in a large area under rainfed upland condition across western states of Nigeria. We used the combination of phenotypic and marker-assisted selection (MAS) to improve grain yield of FUNAABOR-2 under dro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/211dbd0d2fa14e93915b0c47a284eb8d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.