Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Sæle, Rannveig Grøm"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Svartdal, Frode1 frode.svartdal@uit.no, Sæle, Rannveig Grøm1, Dahl, Tove I.1, Nemtcan, Efim1, Gamst-Klaussen, Thor1
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Dec2022, Vol. 66 Issue 7, p1141-1160. 20p.
Publikováno v:
Uniped. 46:28-42
Education is important to society, yet many students do not complete the educations they start. In the present study of 426 students at a Norwegian university, we examined the predictive value of study-related variables with regard to student status
Publikováno v:
Higher Education, 2017 Nov 01. 74(5), 757-774.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26448802
Publikováno v:
Nemtcan E, Sæle RG, Gamst-Klaussen T, Svartdal F. Academic Self-Efficacy, Procrastination, and Attrition Intentions. Frontiers in Education. 2022;7
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/26731
Publikováno v:
Moberg, Solvang, Sæle, Myrvang. Effects of cognitive-behavioral and psychodynamic-interpersonal treatments for eating disorders: a meta-analytic inquiry into the role of patient characteristics and change in eating disorder-specific and general psychopathology in remission. Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/21603
Autor:
Sæle, Rannveig Grøm, Aasheim, Merete
Publikováno v:
Sæle, Aasheim. Kunnskapsoppsummering og klassifisering av tiltaket Mitt valg! Ungdomsskole-versjonen. Ungsinn. Tidsskrift for virksomme tiltak for barn og unge. 2021
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/21870
Publikováno v:
Svartdal F, Sæle RG, Dahl TI, Nemtcan E, Gamst-Klaussen T. Study Habits and Procrastination: The Role of Academic Self-Efficacy. Scandinavian Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/23500