Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Sándorová Zuzana"'
Autor:
Sándorová Zuzana, Beták Norbert
Publikováno v:
Journal of Language and Cultural Education, Vol 10, Iss 2, Pp 20-41 (2022)
Design thinking (DT) and Peer Instruction (PI) are two different and seemingly distant methods. However, both rely on students’ active participation, cooperation and communication with each other. Due to these features, therefore, they have the pot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/301d038c05b54165a0a01eaf3cd48979
Autor:
Sándorová Zuzana
Publikováno v:
Journal of Language and Cultural Education, Vol 7, Iss 1, Pp 103-117 (2019)
The present paper is founded on two pillars. Firstly, it is one of the current trends in education worldwide, i.e. to connect theory and practice. Secondly, it is the need to be interculturally competent speakers of a foreign language in today’s gl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/807d3055d5a740cbaf93660014471ea1
Autor:
Sándorová Zuzana
Publikováno v:
Journal of Language and Cultural Education, Vol 4, Iss 3, Pp 178-203 (2016)
Along with mastery of the grammar and vocabulary of a given language, contemporary students are also expected to acquire intercultural communicative competence (ICC), i.e., the ability to use the language efficiently with regard to the sociocultural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45c2fee830d845729ab53045ff7c5c3b
Publikováno v:
In Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education June 2020 26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Tourism Research; Jan2024, Vol. 26 Issue 1, p1-13, 13p
Autor:
Sándorová, Zuzana1 zsandorova@ukf.sk
Publikováno v:
Acta Scientiarum: Language & Culture. Jul-Dec2021, Vol. 43 Issue 2, p1-15. 15p.
Autor:
Beták, Norbert, Sándorová, Zuzana
Publikováno v:
Special Education; 2022, Vol. 2 Issue 43, p1998-2005, 8p
Autor:
Sándorová, Zuzana
Publikováno v:
Journal of Intercultural Communication; Nov2021, Vol. 21 Issue 3, p1-13, 13p, 6 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.