Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Sánchez-Cid P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pablo Sánchez‐Cid, Gabriel Gónzalez‐Ulloa, María Alonso‐González, Mercedes Jiménez‐Rosado, Mohammed Rafii‐El‐Idrissi Benhnia, Alberto Romero, Francisco J. Ostos, Víctor M. Perez‐Puyana
Publikováno v:
Macromolecular Materials and Engineering, Vol 308, Iss 12, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Chitosan (CH) is a very well‐known biopolymer that has been widely used for the development of biomaterials with a wide range of applications in the biomedical field, such as the preparation of hydrogels, owing to its outstanding anti‐in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/870e56de2b3846d9972e62d5ac370c09
Autor:
Sánchez-Cid Torres, Andrés
Publikováno v:
Relaciones: Estudios de Historia y Sociedad; 2024, Vol. 45 Issue 180, p57-76, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studia Aurea: Revista de Literatura Española y Teoría Literaria del Renacimiento y Siglo de Oro, Vol 16 (2022)
Acerca de la vida del dramaturgo Damián Salucio del Poyo se sabe poco todavía, a pesar de los meritorios esfuerzos de algunos investigadores por discernir los datos ciertos para su biografía de aquellos que creaban confusión por referirse a perso
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42842742a0d241eaa7236dd8941b5026
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 35, Iss 2 (2022)
Companies use social media in their communication strategy to connect with their audiences via online brand communities and social media fan pages. In this context, the scientific community defines the term ‘engagement’ as the primary metric used
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4844ee3681f04400bc0cfb6d33d326e4
Publikováno v:
In Journal of Photochemistry & Photobiology, A: Chemistry 1 May 2020 394
Publikováno v:
In Journal of Photochemistry & Photobiology, A: Chemistry 1 February 2020 388