Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Sánchez, Auxiliadora"'
Autor:
Ortiz, Andrés, Martinez-Murcia, Francisco J., Formoso, Marco A., Luque, Juan Luis, Sánchez, Auxiliadora
Publikováno v:
HAIS 2020: Hybrid Artificial Intelligent Systems. LNCS 12344. pp 655-664
Objective dyslexia diagnosis is not a straighforward task since it is traditionally performed by means of the intepretation of different behavioural tests. Moreover, these tests are only applicable to readers. This way, early diagnosis requires the u
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.13731
Autor:
Giménez, Almudena1 almudena@uma.es, Sánchez, Auxiliadora1,2, Flores, Amanda1, Luque, Juan L.1
Publikováno v:
Psicologia Educativa. 2023, Vol. 29 Issue 1, p65-73. 9p.
Publikováno v:
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural; ene-mar2024, Vol. 22 Issue 1, p9-28, 20p
Publikováno v:
In Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología July-September 2016 36(3):142-149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Fiabilidad y validez de la versión española del 'Childhood Executi-ve Functioning Inventory' (CHEXI)
Publikováno v:
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
Anales de Psicología v.38 n.1 2022
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
Banco de España
instname
Anales de Psicología v.38 n.1 2022
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
Banco de España
Background: The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI) was designed to identify EF deficits in daily life contexts. The aim of the present study was to validate the Spanish version of the CHEXI in 4-5-year-old children. Method: Parents’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7b74dd4ce82c14adf5c172a45fc7c81b
http://hdl.handle.net/10201/125311
http://hdl.handle.net/10201/125311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EURE; may2022, Vol. 48 Issue 144, p1-22, 22p
Autor:
Giménez-De-La-Peña, Almudena, Juan L. Luque, Ortiz, Andrés, Cobo, Amparo, López-Zamora, Miguel, Sánchez, Auxiliadora, López-Pérez, Javier
Publikováno v:
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
instname
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
instname
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
The goal or this research is to identify the tasks with the highest predictive power yusing a Multidimensional Longitudinal Approach within a prevention-oriented RtI model. The assessment of genetic family risk, early linguistic and cognitive skills
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0f7d3149a476bb6d9b5ad647e8e78185
https://hdl.handle.net/10630/18597
https://hdl.handle.net/10630/18597