Zobrazeno 1 - 10
of 487
pro vyhledávání: '"S, Wisniewski"'
Publikováno v:
Journal of the Medical Library Association, Vol 109, Iss 4 (2021)
Background: In a flipped, required first-year drug information course, students were taught the systematic approach to answering drug information questions, commonly utilized resources, and literature searching. As co-coordinator, a librarian taught
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc8355d196b548df8c62fe9f46ce70aa
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 16, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract This study assessed the efficacy of an interactive Moodle lesson teaching the subject of references commonly used to answer drug information (DI) questions on pharmacy student performance and retention. Students were randomized to receive ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8512e26aa5cd434f92f688e15a09caba
Publikováno v:
Annales Pharmaceutiques Françaises. 81:730-742
Publikováno v:
INNOVATIONS in Pharmacy, Vol 12, Iss 1 (2021)
Background: The success of flipped classrooms is dependent upon students’ preparation prior to class, the lack of which is the most common challenge associated with this teaching methodology. To mitigate this limitation, it is important to develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/794f4e90196943d992aed6198cb97be2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F.J. Rosser, Y.-Y. Han, E. Forno, T.W. Guilbert, L.B. Bacharier, J. Blatter, W. Phipatanakul, G.C. Goobie, S.M. Nouraie, M. Martinez, S. Wisniewski, J.C. Celedon
Publikováno v:
B53. PEDIATRIC ASTHMA BENCH TO BEDSIDE.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceeding of Advances in Heat Transfer Engineering.