Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"S, Veluri"'
Autor:
Seena Biju, Bhakti More, Selvamalar Armathlingam, Murthy V P S Veluri, Siti Nurakmar Sh Ismail
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 18, Iss 1 (2022)
This study identifies significant challenges that academicians working in higher education experienced during the COVID-19 pandemic, as physical classrooms transformed into virtual ones. The study includes evidence from the experiences of higher educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c3ceb5a34e844c69c67a583db7239ad
1. Two experiments were conducted to determine the coefficients of standardised ileal amino acid digestibility for selected high-fibre feedstuffs (Expt.1) and to assess the additivity of coefficients of apparent (cAIAAD) and standardised (cSIAAD) ile
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::382d99a1191d19f3e3dd4cb54e63a932
Autor:
Srinivasan Anandan, Krishnamurthy NarayanSrinivasan, Nanaji Katchala, M. Pramanik, Pavan S. Veluri, Tata N. Rao, B. Ravi
Publikováno v:
Energy & Fuels. 35:9010-9016
Lithium-ion capacitors (LICs) with the capability of high energy and high power are considered to be attractive for advanced energy storage applications. However, the design and fabrication of suitable electrode materials with desirable properties by
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British poultry science. 63(5)
1. Two experiments were conducted to investigate whether the use of phytase in the pre-experimental or experimental phases of true pre-caecal phosphorus digestibility (TPD) assay influenced the assayed TPD values. In experiments 1 and 2, broiler chic
Autor:
Biju, Seena, More, Bhakti, Armathlingam, Selvamalar, V P S Veluri, Murthy, Nurakmar Sh Ismail, Siti
This study identifies significant challenges that academicians working in higher education experienced during the COVID-19 pandemic, as physical classrooms transformed into virtual ones. The study includes evidence from the experiences of higher educ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::566ca558bf05fc3a0e73d6fe25f16001
Publikováno v:
American Journal of Obstetrics & Gynecology; 2024 Supplement, Vol. 231 Issue 6, pS1328-S1328, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.