Zobrazeno 1 - 10
of 369
pro vyhledávání: '"S, Tomczyk"'
Autor:
R. Wood, W. Tembele, A. Hema, A. Somé, E. Kinganda-Lusamaki, C. Basilubo, R. Lumembe, N. Alama, G. Mbunsu, A. Zongo, S. Ahuka, J. J. Muyembe, F. Leendertz, T. Eckmanns, G. Schubert, T. Kagoné, S. Makiala, S. Tomczyk
Publikováno v:
Antimicrobial Resistance and Infection Control, Vol 13, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Background The coronavirus pandemic again highlighted the need for robust health care facility infection prevention and control (IPC) programmes. WHO guidelines on the core components (CCs) of IPC programmes provides guidance for facilities,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1869e494e84842faa084b5b1ac3e91be
Autor:
M. Bischoff, V. Howland, J. Klinger-König, S. Tomczyk, S. Schmidt, M. Zygmunt, M. Heckmann, N. van den Berg, B. Bethke, J. Corleis, S. Günther, K. Liutkus, U. Stentzel, A. Neumann, P. Penndorf, T. Ludwig, E. Hammer, T. Winter, H. J. Grabe
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 19, Iss 1, Pp 1-13 (2019)
Abstract Background As early as pregnancy, maternal mental stress impinges on the child’s development and health. Thus, this may cause enhanced risk for premature birth, lowered fetal growth, and lower fetal birth weight as well as enhanced levels
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3895e428aaf7450d94df9404091a4203
Autor:
S. Tomczyk, S. Schlick, T. Gansler, T. McLaren, H. Muehlan, L.-J. Peter, G. Schomerus, S. Schmidt
Publikováno v:
Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology. 58:1-16
Purpose The continuum of mental health/illness has been subject to scientific debate for decades. While current research indicates that continuum belief interventions can reduce mental health stigma and improve treatment seeking in affected populatio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.