Zobrazeno 1 - 10
of 275
pro vyhledávání: '"S, Sykes"'
Autor:
Diane S. Sykes
Publikováno v:
Indiana Law Review. 56:247-252
Autor:
Ian L. McWilliams, Jennifer L. Kielczewski, Derek D.C. Ireland, Jacob S. Sykes, Aaron P. Lewkowicz, Krishnamurthy Konduru, Biying C. Xu, Chi-Chao Chan, Rachel R. Caspi, Mohanraj Manangeeswaran, Daniela Verthelyi
Publikováno v:
Cell Reports, Vol 26, Iss 7, Pp 1718-1726.e4 (2019)
Summary: Zaire Ebola virus (ZEBOV) survivors experience visual and CNS sequelae that suggests the ZEBOV glycoprotein can mediate neurotropism. Replication-competent rVSVΔG-ZEBOV-GP vaccine candidate is generally well tolerated; however, its potentia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37200160765642d08b620f9f508e0380
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Effects of Nucleic Acid Structural Heterogeneity on the Electrochemistry of Tethered Redox Molecules
Autor:
Kiana S. Sykes, Ryan J. White
Publikováno v:
Langmuir
The cation condensation-induced collapse of electrode-bound nucleic acids and the resulting change in the electrochemical signal is a useful tool to predict the structure and redox probe location of heterogeneous structures of surface-tethered DNA pr
Autor:
Kiana S. Sykes, Ryan J. White
Publikováno v:
Langmuir
We demonstrate that cation condensation can induce the collapse of surface-bound nucleic acids and that the electrochemical signal from a tethered redox molecule (methylene blue) upon collapse reports on nucleic acid identity, structure, and flexibil
Publikováno v:
VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations. 33:696-707
Despite the role that non-government organisations, including community development organisations, play in social transformation, their approach to managing projects has received little attention. Employing a processual approach and participatory met
Publikováno v:
Studies in Continuing Education. 44:510-525
One of the key challenges in work-integrated learning (WIL) courses is how to account for learning that takes place away from campus, where the work space, daily routines and emergent actions withi...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vocations and Learning. 14:147-164
Examining learning in work-integrated learning (WIL) courses is complex. WIL traverses work and university spaces, which can be challenging for the way student learning is conceived, planned, supported, assessed and reported. This study strengthens o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.