Zobrazeno 1 - 10
of 860
pro vyhledávání: '"S, Semple"'
Publikováno v:
South African Medical Journal, Vol 108, Iss 2, Pp 126-131 (2018)
Background. Establishing profiles of physical activity (PA) is critical in tackling the chronic diseases associated with lack of PA and avoiding healthcare costs.Objective. To investigate PA levels in urban-based South African (SA) primary school lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e496000fdac4fb0bc5c65379abf7438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. Devakumar, S. Semple, D. Osrin, S.K. Yadav, O.P. Kurmi, N.M. Saville, B. Shrestha, D.S. Manandhar, A. Costello, J.G. Ayres
Publikováno v:
Environment International, Vol 66, Iss , Pp 79-87 (2014)
The exposure of children to air pollution in low resource settings is believed to be high because of the common use of biomass fuels for cooking. We used microenvironment sampling to estimate the respirable fraction of air pollution (particles with m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2aa64623e6a147e69a494b0c05969a1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
B.I. Awokola, G. Okello, R. Dobson, G.A. Amusa, O. Johnson, A. Erhart, K. Mortimer, C. Jewell, S. Semple, null MA3 Study Group
Publikováno v:
D25. THE VIEW AHEAD: EXPOSURE ASSESSMENT, COMMUNICATION, AND EARLY LIFE IMPACT.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.