Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"S, Schrier Vergano"'
Purpose: This paper aims to report collective information on safety and efficacy of empagliflozin drug repurposing in individuals with glycogen storage disease type Ib (GSD Ib). Methods: This is an international retrospective questionnaire study on t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::55abcd3702c75d5ae349339b83de4103
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3220819
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3220819
Autor:
M.J. Guillen Sacoto, Kyle Retterer, Rashmi Chikarmane, Berivan Baskin, Barbara K. Burton, Emma Bedoukian, S Hopkins, Brooke E. Spangler, Heather M. McLaughlin, Wendy K. Chung, Fran Kendall, Matthew A. Deardorff, David Kronn, M. T. Cho, Marie T. McDonald, Rebecca Willaert, N Oundjian, D Stern, Ingrid M. Wentzensen, Anne Slavotinek, Dianalee McKnight, Allyn McConkie-Rosell, S Schrier Vergano, Katherine H. Kim, N Chandy
Publikováno v:
Clinical Genetics. 92:221-223
Graphical abstract key: ADHD, attention deficit hyperactivity disorder; ASD, atrial septal defect; DD, developmental delay; EEG, electroencephalogram; Ht, height; ID, intellectual disability; OCD, obsessive-compulsive disorder; OFC, open fontanelle;
Autor:
D, Stern, M T, Cho, R, Chikarmane, R, Willaert, K, Retterer, F, Kendall, M, Deardorff, S, Hopkins, E, Bedoukian, A, Slavotinek, S, Schrier Vergano, B, Spangler, M, McDonald, A, McConkie-Rosell, B K, Burton, K H, Kim, N, Oundjian, D, Kronn, N, Chandy, B, Baskin, M J, Guillen Sacoto, I M, Wentzensen, H M, McLaughlin, D, McKnight, W K, Chung
Publikováno v:
Clinical genetics. 92(2)
Graphical abstract key: ADHD, attention deficit hyperactivity disorder; ASD, atrial septal defect; DD, developmental delay; EEG, electroencephalogram; Ht, height; ID, intellectual disability; OCD, obsessive-compulsive disorder; OFC, open fontanelle;
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.