Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"S, Mazloomy Mahmoodabad"'
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 7, Iss 3, Pp 79-92 (2012)
Introduction: Identifying educational needs is an essential step in planning faculty development programs. It plays an important role in promoting the quality of education. The aim of this study was to determine and prioritize the educational needs o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13d875d2e46040a4ac6c2e6a0906d2c1
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 7, Iss 2, Pp 75-84 (2012)
Introduction : PowerPoint TM software is the major component present in the lecture halls, conference rooms and classrooms. Many studies have been done about PowerPoint in classrooms. Given the conflicting results of studies, this study has examined
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb88b5d857c9475088587bc11591dc1f
Publikováno v:
Health Education & Health Promotion; 2022, Vol. 10 Issue 1, p9-14, 6p
Publikováno v:
Journal of preventive medicine and hygiene. 50(4)
Using a self-reported questionnaire, 130 Yazd Medical University students were surveyed about their knowledge towards ecstasy and their use of ecstasy based on Health Belief Model. The age range was 18-31 years. Approximately, 23% of students had see
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of research in health sciences. 9(1)
Adequate self-care in diabetes causes quality of life promotion and decreases the number of inpatient cases. The health locus of control theory is used to assess adherence to diabetes regimen in some studies in developed countries. The purpose of thi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.