Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"S, Marquina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Relaci��n de las experiencias afectivas durante la infancia con el bienestar profesional del docente
La investigaci��n tiene el prop��sito de analizar la relaci��n entre las experiencias afectivas durante la infancia con el bienestar profesional del docente. Entonces, se consideran aspectos emocionales del desarrollo de la personalidad q
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f238f43a2a50aa869e669ee6479529c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L Martínez Peralta, Guadalupe Andreani, Ana Ceballos, S. Marquina, R. D. Rabinovich, P. N. Fernández Larrosa
Publikováno v:
Archives of Virology. 151:651-662
Viral production and variability of HIV-1 is normally high in vivo causing the necessary conditions for cellular superinfection. In order to evaluate the superinfection dynamics in vitro, H9HTLVIIIB cell line was superinfected with HIVMN. Superinfect
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.