Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"S, Lerkiatbundit"'
Autor:
K Songraksa, S Lerkiatbundit
Publikováno v:
Journal of Health Science and Medical Research (JHSMR), Vol 27, Iss 1, Pp 35-49 (2009)
Objective: To test the validity and reliability of the Thai version of the Diabetes-39 (D-39) instrument. Material and Methods: Translation of the English questionnaire into Thai employed the translation-back translation technique. Preliminary testin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0872c439ac7e4be199347824664ee921
Autor:
W Reanmongkol, S Soorapan, P Wongphuwarak, J Pongwecharak, S Lerkiatbundit, U Chaiyot, U Wititpanyawong
Publikováno v:
Journal of Health Science and Medical Research (JHSMR), Vol 24, Iss 4, Pp 263-273 (2006)
Problem-based learning (PBL) is a student-centered educational method to enhance interactive and integrated learning through small group activities. In the 1994 academic year, the Faculty of Pharmaceutical Sciences, Prince of Songkla University, star
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7dabfce6ebb4c76ac5a9c3ec176d8ae
Publikováno v:
Journal of Nepal Health Research Council. 12(26)
Inappropriate dosing and the risk of toxicities are common with the patients with impaired renal function. Therefore, appropriate dosing is obligatory to prevent the drug toxicities. The present study was performed to investigate the appropriateness
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.