Zobrazeno 1 - 10
of 531
pro vyhledávání: '"S, Halle"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 18, Iss 3 (2018)
While evidence supports the use of cadavers to facilitate the teaching and learning of human anatomy, cadaver-based teaching may not be present at the undergraduate level at many institutions due to limited laboratory access, financial constraints, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96feace2ff3044a8987cd1fcc3ed428f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical journal (Fort Sam Houston, Tex.). (Per/02/03)
Median mononeuropathy at or distal to the wrist, or carpal tunnel syndrome (CTS), is the most common peripheral nerve compression disorder in the upper extremity. Neurophysiological classification systems for patients with CTS have been developed and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
OALib. :1-15
Background: There is growing evidence supporting the many benefits of interprofessional education (IPE) amongst students of varying medical professions. Since anatomy education is necessary for all healthcare pro-viders, an anatomy laboratory can pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Complex regional pain syndrome (CRPS) is a life-altering condition that usually affects the extremities after a trauma or nerve injury. The physiologic changes that occur as a result of the inciting injury are complex, as the name of the syndrome imp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d36e728eb67574a7f9b5022cb1e6a776
https://europepmc.org/articles/PMC6676230/
https://europepmc.org/articles/PMC6676230/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 18, Iss 3 (2018)
While evidence supports the use of cadavers to facilitate the teaching and learning of human anatomy, cadaver-based teaching may not be present at the undergraduate level at many institutions due to limited laboratory access, financial constraints, a