Zobrazeno 1 - 10
of 1 412
pro vyhledávání: '"S, DAN"'
Autor:
Simon Thuillard, Elise S. Dan-Glauser
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 8, Iss 1, Pp 1-19 (2020)
Abstract Background Emotion regulation alters the trajectories of emotional responses and, when effective, transforms the emotional responses to help individuals adapt to their environment. Previous research has mainly focused on the efficiency of re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/115f53f413c54f848f4dbbbd43c4d7fa
Autor:
Martínez-Mardones, Mónica1,2 monica.belen.martinez@gmail.com, S., Dan Hartmann1, C., Scarleth Jara1, D., Gonzalo Rebolledo2, O., Roberto Salas1,2, C., Gabriel Cavada1
Publikováno v:
Revista de Cirugia. 2022, Vol. 74 Issue 6, p560-568. 9p.
Publikováno v:
Kidney International Reports, Vol 6, Iss 4, Pp S76-S77 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d74d39747f246a0ba4148d7b21ec892
Autor:
A Yu Tret'yakov, S P Zakharchenko, V A Tret'yakova, O V Ermilov, S A Shekhovtsov, R R Khabibulin, K S Aleinikova, V S Dan, N A Leshcheva
Publikováno v:
Терапевтический архив, Vol 90, Iss 12, Pp 96-100 (2018)
A rare observation of systemic AL-amyloidosis with a debut in old age, accompanied by diffuse alveolar-septal lesion of the lungs and mediastinal lymphadenopathy in combination with amyloid cardiomyopathy in the absence of pathology of kidney and liv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a63a93fd94f45d3aa2553046baca4c4
Publikováno v:
Forum Ilmu Sosial, Vol 42, Iss 2, Pp 184-195 (2017)
The high level of flood risk that occurs in Semarang city, raises the level of anxiety in the community , so it needs to have integration in community disaster education . The purpose of this paper is to inform the public profile of the flood prone a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3741a9fb75b541d8ac1a906daa76ddbe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.