Zobrazeno 1 - 10
of 343
pro vyhledávání: '"S, Branje"'
Autor:
M. Fakkel, M. Peeters, P. Lugtig, M.A.J. Zondervan-Zwijnenburg, E. Blok, T. White, M. van der Meulen, S.T. Kevenaar, G. Willemsen, M. Bartels, D.I. Boomsma, H. Schmengler, S. Branje, W.A.M. Vollebergh
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 46, Iss , Pp 100872- (2020)
In 5 of the 6 large Dutch developmental cohorts investigated here, lower SES adolescents are underrepresented and higher SES adolescents overrepresented. With former studies clearly revealing differences between SES strata in adolescent social compet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e18b57271104466a997f5d3f9cefc276
Autor:
M.A.J. Zondervan-Zwijnenburg, J.S. Richards, S.T. Kevenaar, A.I. Becht, H.J.A. Hoijtink, A.J. Oldehinkel, S. Branje, W. Meeus, D.I. Boomsma
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 45, Iss , Pp 100817- (2020)
Longitudinal data from multiple cohorts may be analyzed by Bayesian research synthesis. Here, we illustrate this approach by investigating the development of self-control between age 13 and 19 and the role of sex therein in a multi-cohort, longitudin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/482aed43b4d2434398705af4184ac87f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.