Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Ryoo, Jun Hyun"'
Autor:
Wang, Xin (Shane) (AUTHOR), Ryoo, Jun Hyun (Joseph) (AUTHOR), Campbell, Margaret C (AUTHOR) margaret.campbell@ucr.edu, Inman, J Jeffrey (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2024, Vol. 51 Issue 1, p169-179. 11p.
Publikováno v:
In Journal of Retailing December 2021 97(4):658-675
Publikováno v:
Journal of Marketing; Nov2022, Vol. 86 Issue 6, p155-175, 21p, 5 Diagrams, 6 Charts
Autor:
Ryoo, Jun Hyun (Joseph)
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
Since the underlying qualities of products and firms are not readily apparent, information asymmetry exists at the heart of marketing. This dissertation investigates information asymmetry that is present specifically between: (1) firms and consumers,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::d314aa49b5e86013121f066c81230601
https://ir.lib.uwo.ca/etd/7734
https://ir.lib.uwo.ca/etd/7734
Supplemental material, sj-pdf-1-jmx-10.1177_00222429211047822 for Attribute Embedding: Learning Hierarchical Representations of Product Attributes from Consumer Reviews by Xin (Shane) Wang, Jiaxiu He, David J. Curry and Jun Hyun (Joseph) Ryoo in Jour
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0eaa8a9ad2ce72b8aba4bd602557c202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Customer Needs & Solutions; Dec2018, Vol. 5 Issue 3/4, p146-161, 16p