Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Ryd-Rinder M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nijman, RG, Honeyford, K, Farrugia, R, Rose, K, Bognar, Z, Buonsenso, D, Da Dalt, L, De, T, Maconochie, IK, Parri, N, Roland, D, Alfven, T, Aupiais, C, Barrett, M, Basmaci, R, Borensztajn, D, Castanhinha, S, Vasilico, C, Durnin, S, Fitzpatrick, P, Fodor, L, Gomez, B, Greber-Platzer, S, Guedj, R, Hartshorn, S, Hey, F, Jankauskaite, L, Kohlfuerst, D, Kolnik, M, Lyttle, MD, Mação, P, Mascarenhas, MI, Messahel, S, Özkan, EA, Pučuka, Z, Reis, S, Rybak, A, Ryd Rinder, M, Teksam, O, Turan, C, Thors, VS, Velasco, R, Bressan, S, Moll, HA, Oostenbrink, R, Titomanlio, L, In association with the REPEM network (Research in European Pediatric Emergency Medicine) as part of the EPISODES study group
Publikováno v:
PLoS Medicine, 19(8):e1003974, 1-27. Public Library of Science
Background During the initial phase of the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) pandemic, reduced numbers of acutely ill or injured children presented to emergency departments (EDs). Concerns were raised about the potential for delayed and more severe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schollin Ask, L, Hultman Dennison, S, Stjärne, P, Granath, A, Srivastava, S, Eriksson, M, Lindstrand, A, Ryd Rinder, M
Publikováno v:
Acta Paediatrica; Feb2017, Vol. 106 Issue 2, p268-273, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.