Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Rychtera, Jiří"'
Publikováno v:
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. VII(I):61-67
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=714691
V rámci projektu OP VVV „Didaktika: Člověk a příroda A“ je jedním z cílů identifikace a možná náprava tzv. kritických míst počátečního přírodovědného kurikula. Při rozhovorech s učiteli chemie na zapojených základních š
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::fdc1c6cce6a1eccfcbcd908f8c452e43
http://hdl.handle.net/11025/34855
http://hdl.handle.net/11025/34855
Autor:
Hásek, Roman1 hasek@szstrutnov.cz, Rychtera, Jiří2 jiri.rychtera@uhk.cz
Publikováno v:
Biológia, Ekológia, Chémia. 2014, Vol. 18 Issue 4, p3-6. 4p.
Autor:
Rychtera, Jiří, Bílek, Martin, Bártová, Iveta, Chroustová, Kateřina, Sloup, Radovan, Šmídl, Milan, Machková, Veronika, Štrofová, Jitka, Kolář, Karel, Kesnerová Řádková, Olga
V příspěvku jsou diskutovány možnosti a meze inovací počáteční výuky chemie v České republice v období současné kurikulární reformy. Zaměřujeme se zejména na obsah a kontext výuky chemie jako součásti vzdělávací oblasti „
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::24f50b80cdded2328d8c32949210a168
http://hdl.handle.net/11025/33905
http://hdl.handle.net/11025/33905
Autor:
Rychtera, Jiří, Hásek, Roman
V České republice se již dlouhodobě řeší problém klesajícího zájmu o studium přírodovědných disciplín. Hledají se nejen příčiny tohoto problému, ale především cesty vedoucí k zvyšování atraktivity těchto disciplín. Pří
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::f223a722e5b5cfc0e3e3d1d2f7adc153
http://hdl.handle.net/11025/33896
http://hdl.handle.net/11025/33896
Publikováno v:
Biology-Chemistry-Geography / Biologie-Chemie-Zeměpis; 2019, Vol. 28 Issue 4, p2-11, 10p
Publikováno v:
Biology-Chemistry-Geography / Biologie-Chemie-Zeměpis; 2023, Vol. 32 Issue 2, p56-57, 2p
Autor:
Nývlt, Petr
The dissertation deals with the usability of alchemy in chemistry education at secondary schools - especially grammar schools. In the research part it monitors the differences in educational outcomes for pupils who performed the same experiment with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8243c189cd936c23a3a2b5b5cd5656fe
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-352098
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-352098
Autor:
Klečka, Milan
Teorie a praxe tvorby učebnic chemie pro střední školy Mgr. Milan Klečka Abstrakt: Disertační práce je zaměřena na problematiku teorie a praxe tvorby učebnic chemie pro střední školy. Východiskem práce je rozsáhlá rešerše naší a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::3c4f658baa673f39e2eb22bd9c6d8142
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-299629
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-299629