Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Rychlícková, Jitka"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Saudi Pharmaceutical Journal September 2017 25(6):927-933
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bakkum, Michiel J., Donker, Erik M., Spitaleri Timpone, Pietro, Hagen, Charlotte A. M., Richir, Milan C., van Agtmael, Michiel A., De Ponti, Fabrizio, Tichelaar, Jelle, Likic, Robert, Böttiger, Ylva, Christiaens, Thierry, Kramers, Cornelis, Costa, João N., Sanz, Emilio J., Papaioannidou, Paraskevi, Piët, Joost, Dima, Lorena, van Smeden, Jeroen, Rychlícková, Jitka, van Rosse, Floor, Wallerstedt, Susanna M., Schwaninger, Markus, Pers, Yves-Marie, Brinkman, David J., Sans-Pola, Carla, Coleman, Jamie J., Maciulaitis, Romaldas, Tamba, Bogdan Ionel, on behalf of the Erasmus+ consortia European Prescribing Exam, European Open Platform of Prescribing Education and Clinical Pharmacology and Therapeutics Teach the Teacher program, and the EACPT Education Working Group
Edukativna vrijednost međunarodnih i međukulturalnih razlika u propisivanju lijekova: međunarodni i međuprofesionalni projekt klinike koju vode studenti.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::8d4baea1b7dc2b02993674742a011927
https://www.bib.irb.hr/1258203
https://www.bib.irb.hr/1258203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.