Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Rwandan schools"'
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 80(2):339-352
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1036784
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 9, Pp e10509- (2022)
This study intended to explore the contribution of Task-Based Learning (TBL) to raising students' attitudes toward learning chemistry. The study employed a quasi-experimental research design with 369 secondary school grade-2 students in Rwanda. The s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0667764f53b40a8b087c4b876ac7207
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 6, Pp e07352- (2021)
This study aims at assessing the classroom practices of Rwandan chemistry teachers in secondary schools, the second grade (S2), age range between 14 to 16 years old. The classroom observation conducted using the Classroom Observation Protocol for Und
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1433f6f19956468bb0cd9ea9621a2fd4
Publikováno v:
Bolema: Boletim de Educação Matemática v.35 n.70 2021
Bolema: Boletim de Educação Matemática
Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP)
instacron:UNESP
Bolema: Boletim de Educação Matemática
Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho (UNESP)
instacron:UNESP
This paper presents the findings of a descriptive survey research that investigated what makes students dislike Mathematics and seeks potentially effective Mathematics teaching practices, to boost their interest. The study involved 94 participants, i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.