Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Rutgers, D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Multilingualism. :1-21
Researchers have traditionally relied on institutionally-defined, native speaker conceptions of linguistic competence to define whether or not individual learners are multilingual. However, to better understand the relationship between language and i
Multilingualism is highly prevalent in schools around the world. Yet, the relationship between multilingualism and academic attainment is not well understood. Where research on this topic exists, it has predominantly focused on how home language back
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0aa9d109095fe995278e3dcb0601ce43
https://eprints.gla.ac.uk/259304/1/259304.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/259304/1/259304.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Oostrum, I. E. A., Rutgers, D. H.
Publikováno v:
Radiation Research, 1989 Apr 01. 118(1), 101-111.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3577426
Publikováno v:
Radiation Research, 1990 Jun 01. 122(3), 252-261.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3577753
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rutgers, D. R., van Schaik, J. P. J., Kruitwagen, C. L. J. J., Haaring, C., van Lankeren, W., van Raamt, A. F., ten Cate, O.
Publikováno v:
Medical Science Educator; Jun2020, Vol. 30 Issue 2, p943-953, 11p