Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Rusznyak, Lee"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Pre-service teachers’ experiences of schooling: Implications for preparation for inclusive education
Autor:
Rusznyak, Lee, Walton, Elizabeth
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol. 42 No. 3 (2022)
Teacher educators in South Africa face challenges of preparing new teachers for an inclusive education system that has been accepted as policy but is not yet fully realised in school contexts. Pre-service teachers entering teacher preparation program
Publikováno v:
Journal of Education (University of KwaZulu-Natal), Issue: 90, Pages: 1-10, Published: 2023
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::55c5536402ab10f3833d100ccc7037db
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2520-98682023000100001&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2520-98682023000100001&lng=en&tlng=en
Autor:
Walton, Elizabeth1,2 Elizabeth.Walton@nottingham.ac.uk, Rusznyak, Lee2
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Jan2020, Vol. 43 Issue 1, p18-37. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rusznyak, Lee1 (AUTHOR), Walton, Elizabeth1 (AUTHOR) Elizabeth.walton@wits.ac.za
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education. Sep2017, Vol. 64 Issue 5, p463-482. 20p. 1 Chart.