Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Rust, RT"'
How can we know what stakeholders think and feel about brands in real-time and over time? Most brand reputation measures are at the aggregate level (e.g., the Interbrand “Best Global Brands” list) or rely on customer brand perception surveys on a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::3531695014888bb755215cc635bdaef2
https://doi.org/10.1177/0022242921995173
https://doi.org/10.1177/0022242921995173
Publikováno v:
Harvard Business Review, 84(2), 98-107. Harvard Business School Publishing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c37132a7f5153c8ef53ca80bdda7ae08
https://pure.eur.nl/en/publications/aa9d7092-c597-4f25-aebb-f92468bc43f8
https://pure.eur.nl/en/publications/aa9d7092-c597-4f25-aebb-f92468bc43f8
Autor:
Verhoef, PC, Rust, RT
Publikováno v:
Marketing Science, 24(3), 477-489. INFORMS Institute for Operations Research and the Management Sciences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::93a02c7106cfb76caaabe1539a74147d
https://pure.eur.nl/en/publications/1f7e268f-ad88-4827-b8a9-b949a8ef01c4
https://pure.eur.nl/en/publications/1f7e268f-ad88-4827-b8a9-b949a8ef01c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.