Zobrazeno 1 - 10
of 293
pro vyhledávání: '"Russell, Cristel"'
Publikováno v:
Journal of Advertising; Oct-Dec2024, Vol. 53 Issue 5, p639-643, 5p
Autor:
Hamby, Anne1 (AUTHOR), Russell, Cristel2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Aug/Sep2023, Vol. 52 Issue 4, p633-642. 10p. 1 Diagram, 2 Charts.
Autor:
Russell, Cristel Antonia
This dissertation explores the psychological processes involved with the placement of real brands within television programming. While empirical evidence tells us that television images influence individuals, on the one hand, and that television prog
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/284063
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dietrich, Daniel (AUTHOR) daniel.dietrich@unisg.ch, Russell, Cristel Antonia (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2021, Vol. 48 Issue 4, p682-708. 27p. 3 Diagrams, 2 Charts.
Publikováno v:
In Journal of Safety Research February 2022 80:293-301
Publikováno v:
Journal of Advertising; Aug/Sep2023, Vol. 52 Issue 4, p477-482, 6p, 1 Diagram
Autor:
Russell, Cristel A.1 (AUTHOR) cristel.russell@pepperdine.edu, Russell, Dale W.2 (AUTHOR), Harris, Christine3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Affairs. Jul2023, Vol. 57 Issue 3, p1183-1212. 30p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2021 124:629-651
Publikováno v:
Journal of Marketing Development & Competitiveness. 2023, Vol. 17 Issue 3, p24-51. 28p.