Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Russell, CG"'
Breastfeeding is beneficial to both the mother and infant, yet many infants are either partially or fully fed with formula milk. Those parents feeding with formula receive less support from professional sources than those breastfeeding and may rely o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::4482c6a4c32a39c0458ae1c3c054fee7
https://hdl.handle.net/10453/142588
https://hdl.handle.net/10453/142588
Autor:
Russell, CG, Taki, S, Laws, R, Azadi, L, Campbell, KJ, Elliott, R, Lynch, J, Ball, K, Taylor, R, Denney-Wilson, E
© 2016 Russell et al. Background: Despite the crucial need to develop targeted and effective approaches for obesity prevention in children most at risk, the pathways explaining socioeconomic disparity in children's obesity prevalence remain poorly u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::647b2865f902104e8cf04af4a85b0679
https://hdl.handle.net/10453/42203
https://hdl.handle.net/10453/42203
Autor:
Russell, CG, Worsley, A
OBJECTIVES: To examine how Australian children's reported everyday food preferences reflect dietary recommendations, and the impact of sociodemographic factors on these associations. DESIGN: Cross-sectional survey. SETTING/SUBJECTS: Three hundred and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::ff69a41e2a75b904f082df8ff42bc83e
https://hdl.handle.net/10453/41785
https://hdl.handle.net/10453/41785
Autor:
Russell, CG, Worsley, A
OBJECTIVE: This cross-sectional study was designed to investigate the relationships between food preferences, food neophobia, and children's characteristics among a population-based sample of preschoolers. DESIGN: A parent-report questionnaire. SETTI
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::1c1ed0fee030645bfda4839200bb3521
https://hdl.handle.net/10453/29773
https://hdl.handle.net/10453/29773
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.