Zobrazeno 1 - 10
of 2 130
pro vyhledávání: '"Runswick-Cole K"'
Autor:
Cavanagh DE; Department of Social Care and Social Work, Manchester Metropolitan University, Manchester, UK., Caton S; Department of Social Care and Social Work, Manchester Metropolitan University, Manchester, UK., Rawles J; The School of Education, The University of Sheffield, Sheffield, UK., Runswick-Cole K; The School of Education, The University of Sheffield, Sheffield, UK., Hatton C; Department of Social Care and Social Work, Manchester Metropolitan University, Manchester, UK., Chauhan U; School of Medicine and Dentistry, University of Central Lancashire, Preston, UK., Hutchinson C; Learning Disability Services and Autism Services, Lancashire and South Cumbria NHS Foundation Trust, Preston, UK.
Publikováno v:
Journal of applied research in intellectual disabilities : JARID [J Appl Res Intellect Disabil] 2024 Sep; Vol. 37 (5), pp. e13283.
Autor:
Baxter S; University of Sheffield, School for Health and Related Research, Regent Court, Regent Street, Sheffield, S14DA, UK. Electronic address: s.k.baxter@sheffield.ac.uk., Cullingworth J; University of Glasgow, School of Social and Political Sciences, University Avenue, Glasgow, G128QQ, UK. Electronic address: Jane.Cullingworth@glasgow.ac.uk., Whitworth A; University of Strathclyde, 16 Richmond St, Glasgow, G11XQ, UK. Electronic address: adam.whitworth@strath.ac.uk., Runswick-Cole K; University of Sheffield, School of Education, The Wave, 2 Whitham Road, Sheffield, S10 2AH, UK. Electronic address: k.runswick-cole@sheffield.ac.uk., Clowes M; University of Sheffield, School for Health and Related Research, Regent Court, Regent Street, Sheffield, S14DA, UK. Electronic address: m.clowes@sheffield.ac.uk.
Publikováno v:
Disability and health journal [Disabil Health J] 2024 Apr; Vol. 17 (2), pp. 101579. Date of Electronic Publication: 2024 Jan 12.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goodley D; iHuman, School of Education, University of Sheffield, Sheffield, UK., Lawthom R; iHuman, School of Education, University of Sheffield, Sheffield, UK., Liddiard K; iHuman, School of Education, University of Sheffield, Sheffield, UK., Runswick-Cole K; iHuman, School of Education, University of Sheffield, Sheffield, UK.
Publikováno v:
Sociology of health & illness [Sociol Health Illn] 2023 Jul; Vol. 45 (6), pp. 1187-1204. Date of Electronic Publication: 2022 Jun 02.
Autor:
Liddiard K; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Whitney S; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Evans K; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Watts L; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Vogelmann E; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Spurr R; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Aimes C; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Runswick-Cole K; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK., Goodley D; School of Education and iHuman, University of Sheffield, Sheffield, UK.
Publikováno v:
Sociology of health & illness [Sociol Health Illn] 2019 Nov; Vol. 41 (8), pp. 1473-1487. Date of Electronic Publication: 2019 Jun 07.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.