Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Runhare, T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 14, No 3 (2016); 7638-7656
The purpose of this study was to reflect on South African learners and educators’ perceptions on the integration of sexuality education into the secondary school curriculum and how the inclusion of sexuality education into the school curriculum cou
Publikováno v:
Gender and Behaviour; Vol 12, No 2 (2014); 6382-6395
Policies that provide for equitable access to formal education by girls who could fall pregnant while in school are now common in Africa. However, the benefits of such policies to the affected girls vary from country to country. This paper critiques
Autor:
Ravhudzulo, A., Runhare, T.
Publikováno v:
Zimbabwe Journal of Educational Research; Vol 26, No 1 (2014)
The role of Christian missionaries in initiating and establishing education institutions in colonial Africa is well documented. In South Africa, the origin and spread of formal education is attributed to the arrival of Christian missionaries who soug
Autor:
Bhebhe S; Faculty of Education, University of Swaziland, Kwaluseni, Swaziland., Runhare T; School of Education, University of Venda, Thohoyandou, South Africa., Monobe RJ; School of Education, University of Venda, Thohoyandou, South Africa.
Publikováno v:
Jamba (Potchefstroom, South Africa) [Jamba] 2019 Jul 04; Vol. 11 (2), pp. 694. Date of Electronic Publication: 2019 Jul 04 (Print Publication: 2019).
Autor:
Ouda JB; Department of Foundations of Education, University of Venda, Private Bag, X5050, Thohoyandou, 0950, Limpopo, South Africa. Electronic address: jouda@mmust.ac.ke., Mulaudzi P; Department of Early Childhood Education, University of Venda, Private Bag, X5050, Thohoyandou, 0950, Limpopo, South Africa. Electronic address: peter.mulaudzi@univen.ac.za., Najoli EK; Department of Foundations of Education, University of Venda, Private Bag, X5050, Thohoyandou, 0950, Limpopo, South Africa. Electronic address: ekanaga@mmust.ac.ke., Wanyama R; Department of Educational Psychology, Masinde Muliro University of Science & Technology, P. O. Box 50100, Kakamega, 50100, Kenya. Electronic address: rwanyama@mmust.ac.ke., Runhare T; Department of Foundations of Education, University of Venda, School od Education, Pricate Bag, X5050, Thohoyandou, 0950, South Africa. Electronic address: tawanda.runhare@univen.ac.za.
Publikováno v:
Evaluation and program planning [Eval Program Plann] 2019 Feb; Vol. 72, pp. 179-187. Date of Electronic Publication: 2018 Oct 06.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.