Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Rundau, A. A."'
Autor:
Andreas Hesse, Jessika Rundau
Publikováno v:
Journal of Sustainable Marketing, Pp 1-21 (2023)
The integration of sustainability as a theme, either explicitly or in more subtle formats and techniques, is becoming increasingly prevalent within the realm of marketing and brand communication. The purpose of this study is to examine the effects of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e42ceaf2ab349b8bf39f0a722c8d16d
Autor:
Hesse, Andreas1 ahesse@hs-koblenz.de, Rundau, Jessika1
Publikováno v:
Journal of Sustainable Marketing. 2023, Vol. 4 Issue 2, p265-285. 21p.
Publikováno v:
2023 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON).
Publikováno v:
Optics and Spectroscopy. 129:821-824
Publikováno v:
Russian Physics Journal. 63:171-175
The diode laser oscillating modes are identified at which a resolved HF-structure is registered at every sideband, and an equality of the intensities of the sideband spectral components, separated by the clock transition frequency in a rubidium-87 at
Publikováno v:
Izvestiya vysshikh uchebnykh zavedenii. Fizika. :154-158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Z. R. Ismagilov, E. V. Matus, Mikhail Kerzhentsev, Svetlana A. Yashnik, I. Z. Ismagilov, Vadim Kuznetsov, I. A. Rundau, Vladimir A. Ushakov
Publikováno v:
Kinetics and Catalysis. 58:601-609
The effects of the Pd content (0–1 wt %) and the synthesis method (joint impregnation with Ni + Pd and Pd/Ni or Ni/Pd sequential impregnation) on the physicochemical and catalytic properties of Ni–Pd/CeZrO2/Al2O3 were studied in order to develop
Autor:
Miriam Schmelz, Yannick Nicolai Amend, Johanna Kern, Regina Rundau, Christoph Kochhan, Holger Schunk, Natalija Berdi
Publikováno v:
Marken und Start-ups ISBN: 9783658245856
Sowohl in der Wissenschaft als auch in der Praxis besteht weitgehend Konsens daruber, dass die Marke einen wesentlichen Erfolgsfaktor fur Unternehmen darstellt. Start-ups sehen sich in der Grundungsphase mit einer Vielzahl von Herausforderungen konfr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::49e6a4d02c519550ebdd1c7562110996
https://doi.org/10.1007/978-3-658-24586-3_2
https://doi.org/10.1007/978-3-658-24586-3_2