Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Rumba, O.G."'
Autor:
Pivneva M.M., Rumba O.G.
Publikováno v:
Pedagogìka, Psihologìâ ta Mediko-bìologìčnì Problemi Fìzičnogo Vihovannâ ì Sportu, Vol 8, Pp 74-87 (2013)
We prove the feasibility of employment by improving aerobic low intensity (LowImpact - heart rate in the range 128-140 beats / min, or 60-74% of HR max) with students of special medical groups with disabilities cardiovascular system. The choice of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd68a17f5d3d4aaa983967aad812605b
Publikováno v:
Fizičeskoe Vospitanie Studentov, Vol 6, Pp 47-51 (2012)
To consider the scientific approach to development of structure, maintenance and orientation athletic-health-improvement technologies as it applies to educational space of modern higher institute and everyday activity of student young people. Logic o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffad0b8bd7214b6a8bcb59d57d457de3
Autor:
Agoshkov V.V., Rumba O.G.
Publikováno v:
Fizičeskoe Vospitanie Studentov, Vol 6, Pp 5-9 (2012)
The aspects of the use are considered athletic-health-improvement technologies of termogidrotrenings for the increase of functional possibilities and somatic health of students. 12 boys and 16 girls took part in research. Testing of physical developm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3da6a454be37495da5f6490873635def
The material examines the impact of the new coronavirus infection COVID-19 on the field of physical education and sports activities, which was recorded at the end of 2019 and subsequently spread incredibly quickly around the world. The article presen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9bad5a3861650331dcf76af71e827ca3
Publikováno v:
Physical education of students; № 6 (2012): Physical Education of Students; 47-51
Физическое воспитание студентов; № 6 (2012); 47-51
Фізичне виховання студентів; № 6 (2012); 47-51
Fizičeskoe Vospitanie Studentov, Vol 6, Pp 47-51 (2012)
Physical education of students; № 5 (2012): Physical Education of Students; 47-51
Физическое воспитание студентов; № 5 (2012); 47-51
Фізичне виховання студентів; № 5 (2012); 47-51
Физическое воспитание студентов; № 6 (2012); 47-51
Фізичне виховання студентів; № 6 (2012); 47-51
Fizičeskoe Vospitanie Studentov, Vol 6, Pp 47-51 (2012)
Physical education of students; № 5 (2012): Physical Education of Students; 47-51
Физическое воспитание студентов; № 5 (2012); 47-51
Фізичне виховання студентів; № 5 (2012); 47-51
To consider the scientific approach to development of structure, maintenance and orientation athletic-health-improvement technologies as it applies to educational space of modern higher institute and everyday activity of student young people. Logic o
Autor:
Agoshkov, V.V., Rumba, O.G.
Publikováno v:
Physical education of students; № 6 (2012): Physical Education of Students; 5-9
Физическое воспитание студентов; № 6 (2012); 5-9
Фізичне виховання студентів; № 6 (2012); 5-9
Physical education of students; № 5 (2012): Physical Education of Students; 5-9
Физическое воспитание студентов; № 5 (2012); 5-9
Фізичне виховання студентів; № 5 (2012); 5-9
Физическое воспитание студентов; № 6 (2012); 5-9
Фізичне виховання студентів; № 6 (2012); 5-9
Physical education of students; № 5 (2012): Physical Education of Students; 5-9
Физическое воспитание студентов; № 5 (2012); 5-9
Фізичне виховання студентів; № 5 (2012); 5-9
The aspects of the use are considered athletic-health-improvement technologies of termogidrotrenings for the increase of functional possibilities and somatic health of students. 12 boys and 16 girls took part in research. Testing of physical developm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.