Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Ruiz Mafé, Carla"'
Publikováno v:
Revista de Ciencias Sociales, Vol 23, Iss 1, Pp 22-33 (2017)
A pesar de que el marketing móvil ocupa uno de los lugares estratégicos dentro de los servicios relacionados con la comunicación publicitaria, todavía son escasos los estudios que analizan los factores determinantes de su eficacia. El objetivo de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75297980f120455f975a9358a2bcaa4c
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2022, Vol. 35, Issue 6, pp. 2267-2288.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-02-2022-0178
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2023 157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Veloutsou, Cleopatra, Ruiz Mafe, Carla
Publikováno v:
In Electronic Commerce Research and Applications January-February 2020 39
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2019, Vol. 23, Issue 3, pp. 339-372.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-09-2018-0043
Publikováno v:
In Journal of Business Research August 2018 89:336-344
Publikováno v:
Ballester, Estefania Ruiz Mafé, Carla Rubio, Natalia 2023 Females' customer engagement with eco-friendly restaurants in Instagram: the role of past visits. International Journal Of Contemporary Hospitality Management 35 6 2265 2288
Purpose The purpose of this study is to examine the effect on the customer brand engagement (CBE) of followers of an eco-friendly restaurant of their perceptions of the originality of the firm-generated content posted online by the restaurant and the
Autor:
Küster-Boluda, Inés1 (AUTHOR) ines.kuster@uv.es, Ruiz-Mafé, Carla1 (AUTHOR), Orozco-Grover, Gabriel2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Managing Sport & Leisure. Jan2024, p1-18. 18p. 1 Illustration, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.