Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Ruiter, Selma A. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visser, Linda1 Linda.visser@rug.nl, Ruiter, Selma A. J.1, Van der Meulen, Bieuwe F.1, Ruijssenaars, Wied A. J. J. M.1, Timmerman, Marieke E.1
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2015, Vol. 14 Issue 1, p126-142. 17p.
Publikováno v:
Kind en Adolescent; Feb2020, Vol. 41 Issue 1, p4-30, 27p
Autor:
Visser, Linda1 Linda.visser@rug.nl, Ruiter, Selma A. J.1, van der Meulen, Bieuwe F.1, Ruijssenaars, Wied A. J. J. M.1, Timmerman, Marieke E.1
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2012, Vol. 11 Issue 2, p102-127. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Visser, Linda, Ruiter, Selma A J, van der Meulen, Bieuwe F, Ruijssenaars, Wied A J J M, Timmerman, Marieke E
Publikováno v:
Pediatric Physical Therapy, 26(1), 57-67. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
PURPOSE: This study assessed the validity and usefulness of the Bayley Scales of Infant and Toddler Development, Third Edition (Bayley-III) Low Motor/Vision accommodated version. Accommodations are adaptations to minimize impairment bias, without alt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6a6ad6475b360b4c38dcb30b0fd6b6af
https://research.rug.nl/en/publications/a246631f-16d6-4ed0-912f-c53ed908b9ad
https://research.rug.nl/en/publications/a246631f-16d6-4ed0-912f-c53ed908b9ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.