Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Rueda, Mercedes I."'
Este estudio compara las estrategias para leer oraciones utilizadas por un grupo de escolares con dislexia (n= 107) y un grupo con sordera e implante coclear (n= 61) de lengua castellana. Los resultados indican que solo los participantes con sordera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2736::ef6b14f184f7ea607a41e28327bc6759
https://hdl.handle.net/11181/6118
https://hdl.handle.net/11181/6118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mentoring for Learning; 2015, p257-282, 26p
Autor:
Sanchez, Emilio, Rueda, Mercedes I.
Publikováno v:
Reading and Writing; March 1991, Vol. 3 Issue: 1 p11-18, 8p
Publikováno v:
Cultura y Educación; January 1989, Vol. 1 Issue: 3-4 p101-111, 11p