Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Ruducha, J"'
Autor:
Moucheraud, C, Owen, H, Singh, NS, Ng, CK, Requejo, J, Lawn, JE, Berman, P, Salehi, A, Hong, Z, Ronsmans, C, Yanqiu, G, Kebede, H, Mann, C, Ruducha, J, Tadesse, M, Ngugi, A, Keats, E, Macharia, W, Ravishankar, N, Tole, J, Bryce, J, Colbourn, T, Daelmans, B, Kanyuka, M, Nsona, H, Askeer, N, Bhutta, Z, Bhatti, Z, Rizvi, A, De Guzman, JN, Huicho, L, Victora, C, Afnan-Holmes, H, John, T, Magoma, M, Msemo, G
Publikováno v:
Moucheraud, C; Owen, H; Singh, NS; Ng, CK; Requejo, J; Lawn, JE; et al.(2016). Countdown to 2015 country case studies: What have we learned about processes and progress towards MDGs 4 and 5?. BMC Public Health, 16, 794. doi: 10.1186/s12889-016-3401-6. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5131m3jh
© 2016 The Author(s). Background: Countdown to 2015 was a multi-institution consortium tracking progress towards Millennium Development Goals (MDGs) 4 and 5. Case studies to explore factors contributing to progress (or lack of progress) in reproduct
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::5bfa38d524e7cad892c957493a72066d
http://www.escholarship.org/uc/item/5131m3jh
http://www.escholarship.org/uc/item/5131m3jh
Autor:
Tadesse, M, Defar, A, Getachew, T, Amenu, K, Teklie, H, Asfaw, E, Bekele, A, Kebede, A, Assefa, Y, Demissie, T, Yassin, M, Shiferaw, N, Alemu, T, Ruducha, J, Kebede, H, Bekele, T, Teklay, E, Sima, Y, Mann, C, Franca, G, Singh, N, Friberg, I, Barros, A, Bryce, J, Berman, P, Shiferaw, A, Ameha, A, Baschieri, A, Kibur, M
On September 13, 2013 the Federal Ministry of Health (FMoH) of Ethiopia and UNICEF announced that Ethiopia has successfully reduced the under-five mortality rate by two thirds between 1990 and 2012, which is the target for achieving Millennium Develo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ce98e8552cad87286f5ccee8f6cff04c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.